Q: ppp - nastaveni mru, mtu

Roman Rohr rr na rohr.vsp.cz
Čtvrtek Leden 22 17:17:38 CET 1998

Dobry den.
	Mam na linuxu modemove pripojeni pres mgetty. Vsechno
mi z pripojenych W95 funguje, krome prenosu vetsich souboru (nad 10-ky
kB - napr. ftp). V man pppd  jsem se docetl, ze na pomalych linkach mam
zmensit mtu a mru na 296. OK, pak to funguje. Ale mam system (NW 4.11),
ktery se s tim nevyrovna. Zkousel jsem hledat moznosti, jak to
rozfungovat, ale v man ifconfig jsem nasel, ze soucasny kernel neumi
fragmentovat IP, takze to mam nastavit dostatecne velke. Zkousel jsem
hledat vsude mozne vcetne zdrojaku kernelu, ale zatim jsem neuspel.
	Nevite nekdo, proc mi to s 296 chodi a s defaultnimi 1500 nikoliv?
Snad by to mohla byt nejaka velikost device bufferu nebo timeout, ale
nedokazu to najit. Kdyby to pomohlo, muzu problem popsat mnohem
podrobneji.
	Predem dekuji za jakekoliv napady
					Roman Rohr