ftp & zadreny prenos

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Leden 22 21:37:24 CET 1998

On Thu, Jan 22, 1998 at 11:33:39AM +0100, Jiri Sachl ing. wrote:
> [..] Pred casem jsem bombardoval tuto
> konferenci zadosti o to aby mi nekdo zaslal soubor ftp coz se nestalo
> ale to nevadi. [...]

Ono asi neni v linuxove komunite zvykem posilat si neoverene binarni
soubory, kdyz lze zajemce odkazat na url se zdrojovym kodem nebo binarni
balik na duveryhodnem archivnim serveru.

> Problem ktery me trapi je v tom, ze kdyz se pripojim na ftp server a
> zacnu na server posilat data tak obcas se stane, ze server zatuhne (
> ci spise nepodari se data odeslat - proste behem prenosu se protejsek
> zastavi ci co ). Kdyz to delam manualne tak se to da zastavit ctrl+c.

Tusim ze jste psal, ze jste za nejakym firewallem, mozna je problem tam.
Zkuste:

- kontaktovat administratora fw, jestli se mu pri zatuhnuti ftp neobjevuje
  neco podezdreleho v logech
- pouzit ve ftp promptu pred posilanim souboru prikaz "passive". Nekterym
  firewallum muze pasivni ftp rezim vyhovovat lepe.

a samozrejme vyzkouset jestli stejny prenos treba z DOS/Win ztuhne stejne
jako z Linuxu, pripadne jineho ftp klienta (treba mc).

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/