ftp & zadreny prenos

Jiri Sachl ing. Jurasoft na hotmail.com
Čtvrtek Leden 22 12:32:54 CET 1998

Mam problem ktery me dost trapi. Pred casem jsem bombardoval tuto
konferenci zadosti o to aby mi nekdo zaslal soubor ftp coz se nestalo
ale to nevadi. Nakonec jsem si tento soubor opatril sam. Funguje ok.
Problem ktery me trapi je v tom, ze kdyz se pripojim na ftp server a
zacnu na server posilat data tak obcas se stane, ze server zatuhne (
ci spise nepodari se data odeslat - proste behem prenosu se protejsek
zastavi ci co ). Kdyz to delam manualne tak se to da zastavit ctrl+c.
Ovsem mam script ktery automaticky v pravidelnou dobu odesila nekolik
souboru na ftp server. Stava se, ze ftp server prijme jen cast
souboru a u posilani dalsiho se zadre. Neda se spoustet ftp s nejakym
parametrem ktery by urcoval jak dlouho se ma ftp soft pokouset o
odeslani souboru ?? Jsou to male soubory takze by stacilo jen
nejakych 15-20 sec.

Dekuji za pomoc a omlouvam se za dlouhy prispevek
Jiri Sachl ing.
Jurasoft na hotmail.com
MIME ISO 8859-2
http://members.tripod.com/~Jurasoft/index.html