.forwaed

Petr Sturc sturc na pc038b.fzu.cz
Pátek Leden 23 08:13:58 CET 1998

Leos Bitto <bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
> chcete spustit vy a ne nejaky zly clovek, ktery to zapsal do vaseho
> .forward. Zmente prava na 755 (mozna by fungovalo i 700).

  Ucinil jsem.

> Co radeji nepouzivat promennou $HOME? Nevim jestli je spravne nastavovana.
> A tady radeji napiste uplnou cestu, napr. /tmp/test.file. Nevim jaky je v
> okamziku spousteni aktualni adresar.

  Vsude jsem dal cele cesty a soubor posilam do /tmp/test.file.
  Ale zadnej soubor test.file mi nikde nevznikne. Nedostanu
  zpatky zadnou zpravu, ze je neco spatne ( narozdil od SunOS,
  kam kdyz poslu mejl a je neco spatne ve .forwardu tak mi to
  posle mejl zpatky s popisem chyby.)

  A syslog je taky prazdnej.

> Leos Bitto

 ????  Petr Sturc

|  Ing. PETR STURC                                          |
|  DEPT. OF MAGNETISM             tel. +420 2 6605-2705     |
|  INSTITUTE OF PHYSICS AV CR     tel. +420 2 6605-2108     |
|  NA SLOVANCE 2                  fax. +420 2 821227        |
|  CZ 180 40 PRAHA 8              E-mail: sturc na fzu.cz      |
|  CZECH REPUBLIC                 http://www.fzu.cz/~sturc/ |