.forwaed

Petr Sturc sturc na pc038b.fzu.cz
Pátek Leden 23 08:57:45 CET 1998

Vsechno je jinak.

Kdyz jsem pouzil vsechny vase rady nastal maly pokrok.
Zjistil jsem, ze ty zpravy ktery se meli forwardovat
se ocitli ve fronte. Kdyz ji nakopnu (sendmail-q)
vsechno probehne jak ma. Ale proc to neprobehne samo hned
na poprve? Nevite jak sendmail prinutit aby mejl pro forward
nezakladal do mqueue ale rovnou ho posilal?

Petr Sturc

|  Ing. PETR STURC                                          |
|  DEPT. OF MAGNETISM             tel. +420 2 6605-2705     |
|  INSTITUTE OF PHYSICS AV CR     tel. +420 2 6605-2108     |
|  NA SLOVANCE 2                  fax. +420 2 821227        |
|  CZ 180 40 PRAHA 8              E-mail: sturc na fzu.cz      |
|  CZECH REPUBLIC                 http://www.fzu.cz/~sturc/ |