Chyby HDD (Bylo Re: Tuhnuti Linuxu pri bootovani)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Leden 23 12:39:33 CET 1998

On Fri, 23 Jan 1998, Michal Polak wrote:

> <FLAME ON>
> Uz dvakrat se mi harddisk odporoucel do vecnych lovist, ted mam
> treti. Proc ale vzdycky odejde ten s Linuxem ?
> </FLAME ON>
>
> Dekuji a jsem s pozdravem.

Bohuzel si musim taky postezovat. Za posledni rok, co jsem stavel masiny
na Linux to je skoro pravidlem, ze nastanou potize s diskem. Nekdy je to
IDE, nekdy SCSI. Ted tu zrovna mam uplne novy stroj a HDD v nem po urcite
dobe zacne vyvadet psi kusy. Jeste to neni ani poradne zatizeny, bezi to
den dva a jsou problemy. Kdyby vedle stejna nestala masina s Wir95, ktera je
vice zatizena, rekl bych vada disku.

Je ext2 filesystem opravdu tolik nepratelsky?

Nevyhnulo se to ani jinym vyrobcum, chyby byly jak na WDD tak na Seagate
(IDE i SCSI ).

R.V.
> --
> 						 Michal Polak
> Contact:
> 	addr:   Pavlovska 33, 623 00, BRNO, Czech Republic
> 	tel: 	05/ 38 27 14
> 	e-mail: mpolak na fi.muni.cz
> 	web:	http://www.fi.muni.cz/~mpolak
>
> Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
> another glass.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |