Chyby HDD (Bylo Re: Tuhnuti Linuxu pri bootovani)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 23 15:01:53 CET 1998

> Bohuzel si musim taky postezovat. Za posledni rok, co jsem stavel masiny
> na Linux to je skoro pravidlem, ze nastanou potize s diskem. Nekdy je to
> IDE, nekdy SCSI. Ted tu zrovna mam uplne novy stroj a HDD v nem po urcite
> dobe zacne vyvadet psi kusy. Jeste to neni ani poradne zatizeny, bezi to
> den dva a jsou problemy. Kdyby vedle stejna nestala masina s Wir95, ktera je
> vice zatizena, rekl bych vada disku.
>
> Je ext2 filesystem opravdu tolik nepratelsky?

Neni to treba tim ze masiny s linuxem bezi porad? IDE disk jsem videl
odesly jeden, a na nem byl jeden vadny sektor (:-) tak jsme ho
vratili. Jinak domaci masina drzi... Neni to treba tim ze Linux
takovou chybu hlasi jeste pred tim nez to zacne *opravdu* vadit?

								Pavel
--
Do *NOT* buy software, GNU software is better and free!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+