Chyby HDD (Bylo Re: Tuhnuti Linuxu pri bootovani)

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pátek Leden 23 13:34:45 CET 1998

Musim se priznat, ze jsem mnel problemy pouze ve verzi 4.0 a 4.1, od 4.2
je to v poradku, ovsem zalezi jeste tak trochu na verzi jadra.
Hraju si s Linuxem na pocitaci Digital Venturis 590
Jan "Mort" Kebrle