prenos systemu na novy disk

Dzon dzon na writeme.com
Pátek Leden 23 13:36:01 CET 1998

Ahoj,
byl mi predhozen problem: mejme dan [>:->] pocitac s 1GB HDD a na nem
Linux [a wokna]. Mejme novy disk 2GB.
Potrebuju ten 2GB misto 1GB a chci zachovat stavajici nastaveni Linuxu
[ten 1GB pujde uplne pryc].
Dotaz: Staci k tomuhle vytvorit na 2GB partition a na ni pod rootem
prekopirovat adresarovy strom [krome veci jako /proc atd.]
Jak se zachovaji devices?
Vim ze se mi neco podobneho uz jednou podarilo - prekopiroval jsem RedHata
z x2fs na umsdos a jelo to ;-) ale chci znat nazor fundovane osoby

Slysel jsem ze se na tohle da pouzit dd, jak? primo z /dev/hda na
/dev/hdb? Jak bude vypadat vysledek v pripade ze hdb je vetsi nez hda?
Zkopiruji se mi tam takhle i ty wokna? :)
Budou po prekopirovani partitions naprosto totozne? [to neni zadouci,
nebot na novem disku je mnohem vic mista...]

Diky za odpoved

--
                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com