prenos systemu na novy disk

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Sobota Leden 24 22:48:16 CET 1998

On Sat, 24 Jan 1998, Alexandr Malusek wrote:

> 11. Konfigurace LILO. Doufam, ze si to pamatuji spravne.
> - Nabootovat z instalacni diskety v rescue modu
> - # mount /dev/hda3 /mnt
> - # chroot /mnt /bin/bash -i  # "Prepnuti" do root FS na HD
> - # /sbin/lilo                # Instalace LILO.
> - # exit                      # ukonceni bash a chroot
> - # umount /mnt
> - # halt, vyjmout disketu, rebootovat
> Jeste jednou upozornuji, ze bod 11. jsem delal davno a mozna
> ho uvadim nepresne.

Myslim, ze je uvaden spravne. Nedavno jsem totez delal, jen jsem vyuzil
parametr lila, a to -r, takze:
- # mount /dev/hda3 /mnt
- # /mnt/sbin/lilo -r /mnt
- # umount /mnt
- # halt

Pokud se tyka spousteci diskety, tak instalacni disketa RedHatu v rescue
modu neni zrovna to prave. Neni tam spousta veci, ktere by si tam clovek
pral mit.
Mohu doporucit disketu z

	ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/Incoming/tomsrtbt*

Je tam spousta uzitecnych utilit a umi to spoustu veci (podpora PCMCIA,
sitove sluzby, vi apod.)

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2