prenos systemu na novy disk

Viktor Coyot Urban Yviktor na vse.cz
Úterý Leden 27 15:26:11 CET 1998

>Subject: prenos systemu na novy disk

>byl mi predhozen problem: mejme dan [>:->] pocitac s 1GB HDD a na nem
>Linux [a wokna]. Mejme novy disk 2GB.
>Potrebuju ten 2GB misto 1GB a chci zachovat stavajici nastaveni Linuxu
>[ten 1GB pujde uplne pryc].

Tuhle jsem u nekoho na stole videl jakysi software od firmy, co udelala
Partition Magica... rikaji tomu snad DiskCopy nebo neco podobneho... a
funguje to tak, ze to uplne natvrdo zkopiruje disky jeden na druhej, pricemz
necha partitiony zachovane proporcionalne... Ten clovek takhle zkopiroval
disk, na kterem byl dos, 311ky a linux a vsechno potom sqele fungovalo..
Newim, co by to udelalo s LILO, protoze ten linux se tam bootoval pres
loadlin, ale ciste teoreticky by to melo fungovat v pohode. - staci DOSova
bootovacka a ty dva disky... akorat muze byt blbe, ze nove vytvorene
partitions nemaji pak uplne optimalni velikosti, ale na to jsou zase jine
programy, treba zmineny Partition Magic...
Jo, uznavam, ze to je znacne nelinuxove reseni, ale zase je bez prace ;-)
							-coyot