Jak vypalit CD pro RedHat

Pondělí Leden 26 00:21:06 CET 1998

> Stahl jsem si RH 5.0 (z neoficialniho mirroru na hotline.pvtnet.cz)
> a chtel bych si ho sam vypalit. Poradi mi nekdo, jake parametry dat do

mirror -predhat mirror.conf         [mirror RedHatu]
cd /ftp/mirrors/redhat-5.0
chown -R root.root *                [no jo...]
rm -r updates/alpha                 [delame to pro PC]
mv updates SRPMS i386
cd i386
chmod -R +x RedHat/instimage/*      [nezapomenout...]
du -s .                             [tak kolik to ma dohromady?]
mkisofs -o /redhat.iso -V RedHat -b images/boot.img *
cdwrite -v -s 4 -P -e /redhat.iso   [laser ON ;-)]

Pokud vyrabite bootovaci image, potrebujete pravo zapisu do adresare, ve
kterem je budouci root CD, protoze mkisofs tam vyrobi soubor boot_catalog-
name. Snad jsem na nic nezapomel...

Osobne bych si na to CD pridal jeste treba zdrojaky kernelu 2.0.33 a dalsi
uzitecne veci dle uvazeni.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution