Q: VFAT

Pondělí Leden 26 00:26:08 CET 1998

> Nespletl jste si konferenci? Na toto by spis bylo vhodnejsi neco jako
> cz.comp.windows.* nez cz.comp.linux, nemyslite?

Ja bych nerekl. Hodne je ve zdrojacich v kernelu. Pokud chcete vedet i o
FAT-32, provedte patch kernelu dle:

http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/

Na techto strankach je i pointer na dokumentaci u M$.
Ve zdrojacich kernelu si prectete:

Documentation/filesystems/vfat.txt
fs/fat/*
fs/vfat/*

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution