swap

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Pondělí Leden 26 13:35:07 CET 1998

Robert Komanec wrote:

> Taky jsem se tim ridil.
> Mam 64 MB RAM, swap 72 MB a *dosud*nikdy*nebyl*pouzit* ;-)
>
> Robert Komanec
> komanec na umel.fee.vutbr.cz

  mam 32MB a swap 50M a docela casto na nej pri praci sahnu. Kdyz jsem
mel 64MB tak jsem ho tak casto nepouzival, ale obcas toproste bylo nutne.

A uz jsem zazil ze pri kompilaci programu bylo potreba (jen pro
kompilaci) vic nez 32MB a to jsem tenkrat nemel, takze jsem si musel
dopomahat swapsouborem (tenkrat jsem mel enem 16MB a 10MB swap).
A neptejte se pri cem to bylo, ja si to uz vazne nepamatuju.

Ondra Koutek