Enlightenment config soubory

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Leden 26 16:46:04 CET 1998

Jacek Kopecky wrote:

>  > Znamena to, ze nema cenu ho (prozatim) zkouset? Jake ma HW naroky?
>
> No, zkusit si ho za to stoji, to zas jo. A ja jsem ho zkousel na 486/neco se
> 12MB RAM, a teda nebezelo to zrovna svizne, ale dalo se to vydrzet. Pri 12MB
> je clovek na lecos zvyklej.

Kdo ma zajem o konfigurak necht si je najde na teto strance:
http://www.enlightenment.org/documentation/

Problem s Enlightenmentem je ten ze sice vypada hezky, ale je tak nejak
nepouzitelny ve srovnani treba s Fvwm95 - proste neumi radu standartnich
veci jako je napriklad velka virtualni JEDNA obrazovka - umi jen
kazdou obrazovku zvlast ala SGI desktop apod. a radu jinych veci.

Rozhodne je pouzitelny na 100MHz Pentiu s 16MB - ale jen nejake
mene narocne "themy"
--
  There are no significant bugs in our released software   Bill