Konec PPP - uz to jede :)

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Čtvrtek Leden 22 10:58:49 CET 1998

Dekuju vsem za vydatnou pomoc, prave jsem to rozchodil. Mozna
nekterym dalsim zacatecnikum v oblasti seriove komunikace pomuze kdyz
reknu v cem byl problem.

Sit jsem mel nastavenou dobre (podpora ppp v kernelu, routovani, atp.)
Jediny problem byl v tom, ze jsem netusil, ze po navazani spojeni
musim nahodit ppp taky na strane serveru. V mem "chat-scriptu" jsem
puvodne koncil dvojici:  "sword: <heslo>"
ale pak musi nasledovat jeste prikaz pro nahozeni ppp na strane
serveru - asi se to system od systemu lisi, v mem pripade je to
dvojice (posledni v "chat scriptu"): prompt> "ppp default".

BTW: dost vydatne mi pomohl script pppsetup (v 1.43) stazeny z
     sunsite

Jeste jednou diky a preju hezky den

--

                                     Ales Horak