ANNONCE: Emacs-*20.2-5.cs.rpm

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Leden 26 18:11:46 CET 1998

Ondrej Filip wrote:
> Pro instalaci lze pouzit bud normalni "rpm -i" nebo pokud rpm rika neco
> konfliktech se starsi verzi "rpm -i --force emacs*.rpm".

Nevim, mozna blbe kecam, ale vzdycky sem mel pocit, ze upgrade se dela
pres rpm --upgrade <package> (Nebo rpm -U <package>). Potom zadny konflikt
obvykle nevznikne.

Mate v zasade pravdu, ale prikazy "rpm -i" a "rpm -U" jsou si  dost
podobne a protoze se tady pri tom preinstalovani meni jen malo souboru a
spise se pridava, vyjde to nastejno. Ja jsem si v dobe, kdy jsem to psal,
nebyl jisty, jestli existuje take "rpm -U --force", takze jsem to napsal s
"i". Kdo nechce pouzivat "--force", muze nejdrive smazat (rpm -e)  cely
emacs-*20.2-4.rpm a pak istalovat bez konfliktu (rpm -i
emacs-*20.2-5.cs.rpm).

Zdravi Jaroslav Honsa