rpm -U vs -i (Re: ANNONCE: Emacs-*20.2-5.cs.rpm)

Pondělí Leden 26 18:19:26 CET 1998

On Mon, 26 Jan 1998, Jaroslav Honsa wrote:

[...]
> Mate v zasade pravdu, ale prikazy "rpm -i" a "rpm -U" jsou si  dost
> podobne a protoze se tady pri tom preinstalovani meni jen malo souboru a
> spise se pridava, vyjde to nastejno. Ja jsem si v dobe, kdy jsem to psal,

prinejmensim u nekterych verzi rpm melo vynucene nainstalovani jine
verze baliku za nasledek to, ze z pohledu rpm byla pak nainstalovana jak
stara tak nova verze, coz je dosti odlisny stav od toho, kdy je existujici
verze upgradovana na jinou (-U = -e + -i)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]