DNS zaznamy

Středa Leden 28 11:33:17 CET 1998

On Wed, 28 Jan 1998, Martin Mares wrote:

>    Jelikoz zbytek dotazu jiz byl zodpovezen, mne zbyva pouze dodati, ze druhy
> priklad (pouziti vice A recordu pro tutez IP adresu) legalni neni, RFC 1033
> explicite rika "There should be one A record for each address of a host",
> coz znamena jednak, ze nesmi byt pro jednu adresu vice jmen (tedy vice
> A-recordu), jednak, ze ma-li host vice adres, mel by pro _kazdou_ z nich existovat
> A record.

vubec ne! :)
- je tam slovo SHOULD, coz znamena, ze je to doporucene, nikoli vyzadovane
- neni zcela jasne, zda v danem kontextu "host" znamena domenove jmeno
  (v kteremzto vyznamu je vsude kolem pouzivano), nebo fyzickou entitu, at
  uz ma jmen kolik chce

(tim nevylucuji, ze v jinem RFC je to jinak)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]