Problemy s instalaci

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 28 14:48:40 CET 1998

On 28 Jan 98 at 13:29, Miroslav Umlauf wrote:

> [...]

No prijde mi to jako problem s antivirus
protection biosu, ale na druhou stranu by potom
nemel jit mbr ani znicit, ale stejne se ujistete,
ze nemate neco takoveho zapnuteho.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.