Problemy s instalaci

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Leden 28 19:42:14 CET 1998

On Wed, 28 Jan 1998, Miroslav Umlauf wrote:

> [...]

Skus sa pozriet na ostatne konzoly. Niekde by to mohlo byt blizsie
specifikovane.

Skus nabootovat z boot diskety. Na vyzvu "LILO:" odpovedz:
LILO: linux boot=/dev/hdaX
kde X je cislo tvojej / particie. Ak sa ti podari nabootovat, skontroluj
subor /etc/lilo.conf a spust lilo. To by malo naistalovat lilo do mbr.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones