MySQL nejde nakonfigurova

Vlach Vladimir vlach na brn.czn.cz
Pátek Leden 30 08:07:37 CET 1998

Stahnul jsem si MySQL balik mysql-3.21.22-beta.tar.gz a zorbalil ho
do docasneho adresare.
Po precteni Inslall-Source jsem spustil podle navodu
./configure (Prikaz ma nastaveny bit na spusteni)
Po jeho spusteni mi vypisuje :
configure: error: can not find sources in . or ..

Podival jsem se tedy primo do scriptu configure a prenastavil promenou
srcdir=/home/mysql
Bohuzel to mi take nefunguje Proc?
Nechybi mi snad jeste nejaky balik?
Dekuji
- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                                        -
- Czech republic                                     -
- http://users.stand.cz/vlach/                       -
- mailto:vlach na brn.czn.cz                            -