"/dev/null" a jeho pristupova prava (offtopic?)

Matus Uhlar uhlar na netlab.sk
Pátek Leden 30 11:27:28 CET 1998

Milan Kopacka <mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz> wrote:
->>chtel bych se zeptat na 2 primitivni otazky:
->>1) jaka pristupova prava ma /dev/null
->>2) jake je jeho minor a major num ?
->>Proc se ptam: nejak mi blbne mc a ostatni programy od doby, co jsem
->>instaloval nejaky packages ...

-> Debian, Slackware (intel):

-> $ls -l /dev/null
-> crw-rw-rw-   1 root     sys        1,   3 Oct 12 20:38 /dev/null

-> RedHat (sparc):

-> $ls -l /dev/null
-> crw-rw-rw-   1 root     root       1,   3 Oct 12 20:38 /dev/null
->
-> K nicemu jinemu nemam momentalne pristup :)

nuz vzhladom na to ze je to stale linux, a pod slovom linux sa mysli jadro
systemu, by som povedal ze to tak bude kym to Linus nezmeni; avsak
pochybujem zeby na to mal dovod pretoze potom by to musel robit kazdy
linuxak ...

--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at NETLAB+ Kosice, Slovakia