Applix - import, cestina ...?

Středa Červenec 1 14:17:42 CEST 1998

On Wed, 1 Jul 1998, Robert Follner wrote:

> 1) Pri pokusu importovat cokoliv do tabulkoveho tabulkatoru to misto
> otevreni ocekavaneho dialogu pro vybrani importu chtiveho souboru
> dostanu pouze nasledujici hlasku:  DB_VAR_SIZE@: Dialog "Import" has
> maximum height 540 lesser than minimum height 572 Coz je sice jasne, ale
> nevim co s tim. Snazil jsem se grepovat souboru na nejaka ta slova, ale
> bez uspechu.

Jestli se dobre pamatuju, tak problem je zminen v erratech. "Naprava"
spociva v tom, ze se pouzije displej s vetsimi rozmery (mereno
v pixelech).

> 2) Nefakci mi vyber Code Page pri importu z textu. Nadefinoval jsem si
> podle manualku ty sady zmatenych sloupecku do souboru
> /usr/local/lib/applix/axlocal/*.dat .  Kdyz jsem root, tak tlacitko Code
> Page muzu zmacknout (ikdyz vysledek je stale stejny, ale to jsem moc
> netestoval). Kdyz jsem jako normalni uzivatel, tak je tlacitko Code Page
> sedive a tudiz nezmacknutelne.

To zni zajimave. Neni nekde pod /usr/local/lib/applix nejaky soubor ci
adresar nepristupny obycejnym uzivatelum? (ja jsem jeden takovy nasel:
template/applix)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."