Applix - import, cestina ...?

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Červenec 1 10:19:07 CEST 1998

Ahoj,
narazil jsem na nasledujici problem, se kterym si uz vic jak mesic nevim
rady.
Po precteni LN 1/98 jsem s radosti zacal instalovat kancelarske baliky.
Zatim nejlepsi se mi jevi applix, ale ma to mouchy.
1) Pri pokusu importovat cokoliv do tabulkoveho tabulkatoru to misto
otevreni ocekavaneho dialogu pro vybrani importu chtiveho souboru
dostanu
pouze nasledujici hlasku:
DB_VAR_SIZE@: Dialog "Import" has maximum height 540 lesser than minimum
height 572
Coz je sice jasne, ale nevim co s tim. Snazil jsem se grepovat souboru
na
nejaka ta slova, ale bez uspechu.
2) Nefakci mi vyber Code Page pri importu z textu. Nadefinoval jsem si
podle manualku ty sady zmatenych sloupecku do souboru
/usr/local/lib/applix/axlocal/*.dat .
Kdyz jsem root, tak tlacitko Code Page muzu zmacknout (ikdyz vysledek je
stale stejny, ale to jsem moc netestoval). Kdyz jsem jako normalni
uzivatel, tak je
tlacitko Code Page sedive a tudiz nezmacknutelne.
Pokud nekdo zna reseni techto problemu, prosim poradte.
Pokud nekdo zna e-mailove adresy tech chlubilku z Linuxovych Novin,
kteri
tvrdili, jak to vsechno krasne pouzivaji (Daniel Smolik, Petr Kristof,
pripadne Ales Vostrak), budu vdecny za kontakt.

Diky.

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno