Bezpecnost ( Re: SYN floody (fwd))

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 2 15:14:04 CEST 1998

    MA> V com je povedzme Debian horsi? Nieco konkretne. RH som nikdy
    MA> neskusal takze sam to posudit neviem, lebo vsade mam iba Debian.

K tomuto dotazu se pripojuji.  Pokud je na tom Debian s bezpecnosti
opravdu hure nez RedHat, rad bych toto tema otevrel na debian-devel,
protoze stabilita a bezpecnost jsou hlavni technicke cile Debianu.
Pokud jsou ovsem k dispozici misto konkretnich argumentu pouze tvrzeni
typu JPP, nema cenu diskusi otevirat, protoze by z ni vznikla leda tak
nepekna flamewar.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a