Bezpecnost ( Re: SYN floody (fwd))

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Červenec 3 18:12:24 CEST 1998

Milan Zamazal <pdm na informatics.muni.cz> writes:

> [...]
>     >>  : - podle ktereho z nich je na tom RH nejlepe?  Podle vsech
>     >> uvedenych v prvnim bodu.  -Yenya
>
>     MA> V com je povedzme Debian horsi? Nieco konkretne. RH som nikdy
>     MA> neskusal takze sam to posudit neviem, lebo vsade mam iba Debian.
>
> K tomuto dotazu se pripojuji.  Pokud je na tom Debian s bezpecnosti
> opravdu hure nez RedHat, rad bych toto tema otevrel na debian-devel,
> protoze stabilita a bezpecnost jsou hlavni technicke cile Debianu.
> Pokud jsou ovsem k dispozici misto konkretnich argumentu pouze tvrzeni
> typu JPP, nema cenu diskusi otevirat, protoze by z ni vznikla leda tak

Tak ja si teda rypnu: V debianu mi ponekud schazi PAM. A to i v
novem. Neni standardne a nevim jestli vubec jsou deb baliky s PAM
podporou. Toto bych vnimal, jako celkem velke minus, co se zabezpeceni
tyce.

> Milan Zamazal

P.S: Pokud vite nekdo o debianovskych PAM balicich, tak napiste odkaz. Diky.

Brno, Czech Republic