Chyby v RH (Re: Shrnuti (Was: RedHat 5.1, bezpecnost, SYN Floody))

Čtvrtek Červenec 2 16:48:35 CEST 1998

On Thu, 2 Jul 1998, Hynek Med wrote:

> Napriklad chyba v tcp_wrappers, kterou jsem objevil vcera.
>
> "xx: xx : setenv RELAYCLIENT OK" v hosts.allow spolehlive zpusobuje
> coredump tcpdmatch nebo tcpd.. To se deje v RH 5.0 a 5.1, zatimco 4.2 to
> bere bez problemu..

Potiz je v tom, ze tcp_wrappers si definuji vlastni funkci setenv (nebo
putenv, ted nevim), ktera se snasi s libc5, ale libc6 ji rado nema. Pokud
vim, tak opravena verze je v erratech (resenim bylo odstranit definici a
pouzivat funkci, co je v libc).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."