Chyby v RH (Re: Shrnuti (Was: RedHat 5.1, bezpecnost, SYN Floody))

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Červenec 2 18:04:07 CEST 1998

Hynek Med wrote:

> Napriklad chyba v tcp_wrappers, kterou jsem objevil vcera.
>
> "xx: xx : setenv RELAYCLIENT OK" v hosts.allow spolehlive zpusobuje
> coredump tcpdmatch nebo tcpd.. To se deje v RH 5.0 a 5.1, zatimco 4.2 to
> bere bez problemu..
>
> Hynek

Moyna bz stalo za upozorneni, ze tu byl kritizovan jak RH 5.0,
tak RH 5.1, a to ze stejneho duvodu. Usito horkou jehlou. Pokud bude
RH 5.2 (mnou velmi ocekavany, rikam si, ze x.2 byvaji celkem stabilni a
fcni) stejne ubastleny, asi se fakt poohlednu po Debianu...
Mozna by to o horke jehle mohl panum od RH nekdo taktne naznacit.
Oni snad maji na svych strojich 2.1. jadro a vse si prekladaji ze
zdrojaku... . Asi budu delat totez.

Telcontar