Majordomo ci listproc?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 3 08:50:29 CEST 1998

Zdravim,

> rad bych znal vas nazor na $SUBJ, jde o relativne slaby stroj a
> relativne slabe listy. Sam za sebe mam pocit, ze bych uprednostnil
> majordomo (zejmena proto, ze Parker slysel na majordomo*rpm a
> neslysen na listproc*rpm), ale rad bych znal nazor nekoho
> zkusenejsiho...

   Vrele doporucuji listproc _nepouzivat_. Jednak jeho freewareovou verzi
autor jiz dale nevyviji a diky obskurni licenci neni mozne, aby vyvoj prevzal
kdokoliv jiny, jednak listproc obsahuje desitky vice ci mene zavaznych chyb
-- z historickych duvodu jeden listproc provozuji a stalo mne jiz hodne casu
tyto chyby mytit. Zatimco Majordomo na vsech mistech, ktera znam (vcetne
rozsahlych listu typu linux-kernel), funguje k plne spokojenosti.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Q: How to start hacking Linux?  A: vi /boot/vmlinuz"