Majordomo ci listproc?

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Červenec 3 09:47:54 CEST 1998

On Fri, Jul 03, 1998 at 08:53:26AM +0200, Martin Mares wrote:
>    Vrele doporucuji listproc _nepouzivat_. Jednak jeho freewareovou verzi
> autor jiz dale nevyviji a diky obskurni licenci neni mozne, aby vyvoj prevzal
> kdokoliv jiny, jednak listproc obsahuje desitky vice ci mene zavaznych chyb
> -- z historickych duvodu jeden listproc provozuji a stalo mne jiz hodne casu
> tyto chyby mytit. Zatimco Majordomo na vsech mistech, ktera znam (vcetne
> rozsahlych listu typu linux-kernel), funguje k plne spokojenosti.

Pridal by som s k tomuto odporucaniu. Uz sa mi stalo, ze na liste s cca
1000 ludi z vecera do rana mi zmizol subor so subscribermi. Ukazalo sa, ze
to bolo vdaka tomu, ze v kolone asi 6-7 awk/grep/.. (ktory prave triedil
subscriberov) mu jeden v strede padol a subor odisiel do vecnych lovist.
Pri citani zdrojakov to bol dost des, cele to vyzeralo ako wrapper na awk
scripty pustane cez system ...

				pk
--
Peter Kundrat