Applix - import, cestina ...?

Ales Vostrak sitourcz na sitour.anet.cz
Pátek Červenec 3 10:33:44 CEST 1998

Kristof Petr wrote:

> [...]
..
..
..

Jelikoz nemuzu sehnat adresu prozmenu na Roberta Folnera ... tak kontakt
na Dana Smolika je smolikdan na email.cz a na me sitourcz na sitour.anet.cz
BTW az bude vic casu, tak bysme se radi podelily o dlouhodobejsi
zkusenosti s pouzivanim linuxu v nasi firme a to jak v oblasti siti,
kanc. baliku, ale i s profesionalni grafikou, jelikoz si myslim, ze
provozovat na vsech pocitacich jenom linux je docela zajimava
zalezitost.

			S pozdravem ALES VOSTRAK