REQ: passwd HTML interface pre POP3 clientov

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 3 14:06:12 CEST 1998

V poslednim dopise Krautvor Aleš pise:

> Mel bych oto take zajem.
> Ales

ok. dam to behem dnesni noci trochu do srozumitelne formy + pridelam README
a INSTALL a zitra by to melo
byt k dispozici na me www strance, prip. na fakultnim ftp serveru
(/pub/linux/local/ a tam nekde)

milan