Deravy Debian (bylo Re: Bezpecnost)

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 3 20:43:42 CEST 1998

    DR> Tak ja si teda rypnu: V debianu mi ponekud schazi PAM. A to i v
    DR> novem. Neni standardne a nevim jestli vubec jsou deb baliky s
    DR> PAM podporou. Toto bych vnimal, jako celkem velke minus, co se
    DR> zabezpeceni tyce.

Zrovna ted o tom jde sla nejaka rec na debian-devel.  Vec se ma
pravdepodobne tak, ze PAM byl sveho casu (pred Debianem 1.3) vyhodnocen
jako nedostatecne stabilni a pak se na nej nejak zapomnelo.  Takze
baliky s PAMem jako takovym byly uz v Debianu 1.3, ale neprilis mnoho
programu PAM pouziva.  Je mozne, ze podpora PAM bude jednim z cilu pro
Debian 2.1.  Mas-li zajem o blizsi informace, podivej se do archivu
debian-devel na www.debian.org, o PAMu se sla rec tak pred tydnem nebo
dvema.

Jinak diky za namet, cekam na dalsi. :-)

    DR> P.S. Pokud vite nekdo o debianovskych PAM balicich, tak napiste
    DR> odkaz. Diky.

Ehm, coz takhle si spustit dselect a dat vyhledani na `pam'? ;-)

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a