telnetd a shadow

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Červenec 5 17:42:01 CEST 1998

On Sun, 5 Jul 1998, Daniel Prynych wrote:

> Pekne destive odpoledne.
> Nevite nekdo kde se konfiguruje telnetd aby overoval hesla pres PAM
> nebo primo proti shadow. Nejednou mi odmital prihlaseni az kdyz jsem
> prepsal heslo
> u jednoho uzivatele z shadow do passwd tak bylo mozno se na nej telnetem
> prihlasit,
> zajimavy je ze ftp a pop pracuji normalne hesla overuji proti shadow,
> posledni veze pam, pwd
> a shadow-utils mam nainstalovany.

v /etc/pam.d/login mam :

#%PAM-1.0
auth       required     /lib/security/pam_securetty.so
auth       required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
auth       required     /lib/security/pam_nologin.so
account    required     /lib/security/pam_pwdb.so
password   required     /lib/security/pam_cracklib.so
password   required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok use_authtok
session    required     /lib/security/pam_pwdb.so