telnetd a shadow

Dan Daniel.Prynych na hornet.cz
Neděle Červenec 5 19:08:38 CEST 1998

To mam stejne, kontroloval jsem to proti druhenu pocitaci co mam
doma je to zahada login mi nechce brat shadow, ato kdyz se na nem nic
nedelalo.
Navic predtim psal ns login : ted pise po prve ns login a kdyz se mu heslo
nevoni tak
najednou ns.domena2.domena1.cz login :

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> píše v článku
<Pine.WNT.3.95.980705173743.-112931D-100000 na simek.jcu.cz>…