telnetd a shadow

Dan Daniel.Prynych na hornet.cz
Neděle Červenec 5 22:49:10 CEST 1998

Login se nezmenil,  kdyz jsem prepsal zasifrovane heslo z shadow do
passswd tak prihlaseni funguje, nechapu to login nebere hesla z shadow.
Zajimave je ze lastlogin hlasil z 21  iron.sheffcol.ac.uk (194.83.24.3)
Je to zahada presunul jsem z vedlejsiho pocitace pam.d, jediny vysledek je
za login zacal mit normalni hlasky, ale stale shadow nebere i po rebootu.
Dan

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> píše v článku
<Pine.WNT.3.95.980705200804.-114307A-100000 na simek.jcu.cz>…