telnetd a shadow

Dan Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Červenec 6 08:05:56 CEST 1998

Nakonec to vyresilo upgrade util-linux na 2.7-11, nevyhoda bylo ze jsem ho
nasel az
na ftp.redhat.com   5.0/upgrade u nas jsem nasel jen verzy 2.7-18 pro 5.1.
Ta se pro 5.0
neda pouzit. Mozna by bylo vhodne mirorovat i RH 5.0 upgrade.
Daniel Prynych

Dan <Daniel.Prynych na hornet.cz> píše v článku
<01bda856$a5103ac0$46cbd4c2 na alvin>?