Qmail a Michal Krause :-)

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 7 15:31:48 CEST 1998

Myslim, ze to naleznete na www.qmail.org.

    MK> Pokud udelam mailing list ve tvaru user-jmeno, ktery je
    MK> vyrizovan pres .qmail-... v home adresari usera, vsechno je
    MK> OK. Pokud vsak podle manove stranky ezmlml-make udelam mailing
    MK> list do adresare /var/qmail/alias, chodi mi odpovedi na
    MK> subscribe dvakrat nebo trikrat, pokazde z jinym casem. Nevite
    MK> nekdo co s tim?  V dokumentaci se o tom nepise, ale pri
    MK> vytvoreni listu do aliases jsem udelal "su alias", protoze jinak
    MK> hazely pokusy o prihlaseni access denied.

Odpoved neznam, ale posledni veta naznacuje, ze jste si patrne ne zcela
dobre precetl dokumentaci ke qmailu a/nebo ezmlm.  Zkuste to znovu. :-)

    MK> Zvazuju prechod ze Sendmailu na Qmail. Zajima me, jak je u
    MK> Qmailu vyresena problematika 'virtualnich mailovych domen'?

To se doctete v dokumentaci qmailu.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a