Qmail a Michal Krause :-)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Červenec 7 19:17:48 CEST 1998

Milan Zamazal wrote:

>     MK> Lze v Qmailu omezit maximalni velikost dorucovane zpravy jako v
>     MK> sendmailu pomoci MaxMessageSize? Nejak to nemuzu nikde najit.
>
> Myslim, ze to naleznete na www.qmail.org.

A svete div se, nenaleznu... Promin, ale nejsem idiot, tam jsem hledal nejdrive
a hned potom v dokumentaci. Diky rade Petra Sully uz vim, ze to qmail
nepodporuje a reseni je pouze v patchnuti zdrojaku nebo pouziti dalsich
pomocnych scriptu atd.

>     MK> Zvazuju prechod ze Sendmailu na Qmail. Zajima me, jak je u
>     MK> Qmailu vyresena problematika 'virtualnich mailovych domen'?
>
> To se doctete v dokumentaci qmailu.

Genialni rada. Mozna by stalo za to, umistit na tuto koneferenci auto-responder
s odpovedi "Toto naleznete v dokumentaci". Ja si ale nechtel stahovat qmail,
procitat dokumentaci a pak se rozhdnout, zda to nainstaluju. Chtel jsem jenom
vedet, jestli a jak jsou podporovane virtualni domeny. Nastesti se nasli i taci,
kteri mi odpovedeli a proto jsem vedel, ze podpora existuje a je jednodussi nez
v sendmailu, takze uz mam qmail nainstalovany.

                              Michal Krause
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \