X nefunkcni tlacitka na zavreni, minim. apod

Vyhnalek Petr vyhnalek na alef.mpo.cz
Úterý Červenec 7 17:01:22 CEST 1998

Dobry den,
	mam RH-5.1 (ale delalo mi to i v RH-5.0). A mam "maly" problem s
X. Spustim je a vse funguje normalne. Po nejakem case (napr.5 minut nebo spusteni nekolika Xtermu apod) prestanou fungovat
tlacitka (ikony) v pravem hornim rohu okna. Tim myslim ty na zavreni,
minimalizaci apod. Take mi nefunguje prepnuti do okna poklepanim na jeho
listu (to modre nahore, napr. s napisem xterm), Takze mezi aplikacema se
mohu prepinat pouze na liste s aplikacema (task bar) a aplikace koncit
pomoci prostredniho tlacitka a vyberu close.

Manager oken je fwvm95, ale nefunguje to i v Afterstepu.

Prosim poradte.

Dekuji.
---
Petr VYHNALEK