jeste ke caldera NW server

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 7 18:42:33 CEST 1998

V poslednim dopise Petr Simek pise:

> Rad bych se zeptal - ten Caldera NW server dela to same co original NW
> vcetne NDS a tak dal ? Jak je to s temi licencemi - musite pouzit nejake
> spec. licence od Caldery nebo je mozne pouzit i licence z netware ?

pisu o tom clanek pro LN.

jedna se o to, ze mate k dispozici 3 licence free. vsechny dalsi si muzete
od caldery koupit v klasickem novellovskem provedeni - tj. CD s 5,10,25
apod. poctem licenci navic k tem, co uz mate.

jinak caldera chce 24.cervence vydat ostrou verzi (stejne podminky).

beta prestane fungovat k 1.rijnu.

milan sorm

p.s. instalaci uz jsem jakz takz zvladl, ale jeste mi tam nejede vyse
uvedena hlaska. pry na Caldera OpenLinuxu to beha bez problemu. PRoblemy
jsou s Debianem a ja je mam i s RedHatem.

milan

> |                             petrsi na jcu.cz                              |

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/