CDE

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 8 08:47:13 CEST 1998

> Aspon na Solarisu pomuze nastavit si v $HOME/.dtprofile
>
> DTSOURCEPROFILE=true

Linux s CDE mam doma, ale na solarisu to funguje nejak zvlastne.
To nahore mam samozrejme nastaveno, ale pokud mam def. shell ksh,
tak se mi nastaveni aliasu neprojevi (u roota). Pokud mam uzivatele
s csh (nebo free variantu tcsh), tak to probehne. Rada s
xterm -ls sice funguje, problem je v tom, ze ten se defaultne v CDE
nevyuziva a navic bych chtel pouzivat cmdtool.

Napada vas neco, cim by to mohlo byt? Je to kvuli rootovi?
Zkousel jsem si to trasovat (vypisovat do logu) a chova se to asi tak,
ze aliasy jsou nastaveny v dobe provadeni .dtprofile (dopsal jsem to ze
zoufalsstvi i tam), ale kdyz se spusti xterm nebo neco jineho (napr. jako
exec funkce fvwm2) tak tam to nastaveni neni? Proc??? Je to normalni?

Prosim o jakekoliv nasmerovani.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe