CDE

Ladislav Hagara hgr na vabo.cz
Středa Červenec 8 11:46:29 CEST 1998

> Linux s CDE mam doma, ale na solarisu to funguje nejak zvlastne.
> To nahore mam samozrejme nastaveno, ale pokud mam def. shell ksh,
> tak se mi nastaveni aliasu neprojevi (u roota).

> Napada vas neco, cim by to mohlo byt? Je to kvuli rootovi?
> Zkousel jsem si to trasovat (vypisovat do logu) a chova se to asi tak,
> ze aliasy jsou nastaveny v dobe provadeni .dtprofile (dopsal jsem to ze
> zoufalsstvi i tam), ale kdyz se spusti xterm nebo neco jineho (napr. jako
> exec funkce fvwm2) tak tam to nastaveni neni? Proc??? Je to normalni?

V HP-UX to resim tak, ze aliasy nastavuji v souboru napr. $HOME/.shrc
a do souboru $HOME/.profile dopisu 'export ENV=$HOME/.shrc'.

Problem je, ze soubor .profile se cte jenom pri prihlasovani, kdezto
soubor .shrc (nazev muze byt libovolny) pri kazdom spusteni shellu,
takze i pri kazdem sousteni xtermu.

Ladislav Hagara
hgr na vabo.cz