Nastaveni hot klaves ve fvwm2

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 8 08:57:42 CEST 1998

Dobry den,

uz jsem se tu na to ptal, ale nikdo se neozval. Zkusim to tedy jinak.
Je mozne namapovat ve fvwm2 klavesnici, podobne jako je to v solarisu?
Mam na mysli hlavne tlacitko front (ktere dane okno vyhodi napoprve uplne
nahoru a pak uplne dolu), ale taky copy, paste, cut. Predstavoval bych
si je asi ne funkcnich klavesach    F5    F7     F6  a front misto tlacitka
pro win95.
Muj puvodni plan byl, mit neco jako je ve Win alt-tab (aby to aktivni okno
vzdy vyskocilo nahoru), ale to je asi neproveditelne pokud mam upravenou
knihovu v X a nastavenou ceskou klavesnici, ze, nebo se mylim?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe