Nastaveni hot klaves ve fvwm2

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 8 14:00:02 CEST 1998

"Pavel Lisy" pise:
: uz jsem se tu na to ptal, ale nikdo se neozval. Zkusim to tedy jinak.
: Je mozne namapovat ve fvwm2 klavesnici, podobne jako je to v solarisu?

	Pouzivam pouze fvwm1, ale ve fvwm2 by to nemelo byt o moc
slozitejsi:

: Mam na mysli hlavne tlacitko front (ktere dane okno vyhodi napoprve uplne
: nahoru a pak uplne dolu),

	Nasledujici udela pozadovane pro prostredni tlacitko mysi na
horni liste okna:

Function "Move-or-RaiseLower"
        Move    "Motion"
        Raiselower      "Click"
EndFunction

Mouse 2         T       A       Function "Move-or-RaiseLower"

	Namapovani pouheho Raiselower na klavesu by melo byt jednodussi
(zde pro Alt-F13):

Key F13	A	M	Raiselower

: ale taky copy, paste, cut.

	Tohle nevim.

: Predstavoval bych
: si je asi ne funkcnich klavesach    F5    F7     F6  a front misto tlacitka
: pro win95.

	Windowsi tlacitka maji keykody 115 az 117, je potreba jim pridelit
nejaky keysym (ja jsem jim pridelil F33 az F35):

xmodmap -e 'keycode 115 = F33'
xmodmap -e 'keycode 116 = F34'
xmodmap -e 'keycode 117 = F35'

Tohle dat nekam do ~/.xsession nebo jinam - staci provest jednou pri kazdem
spusteni iXu. A funkce se jim prideli stejne jako vyse u RaiseLower a F13.

: Muj puvodni plan byl, mit neco jako je ve Win alt-tab (aby to aktivni okno
: vzdy vyskocilo nahoru), ale to je asi neproveditelne pokud mam upravenou
: knihovu v X a nastavenou ceskou klavesnici, ze, nebo se mylim?

	Myslite CirculateUp, resp. CirculateDown?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //