X nefunkcni tlacitka na zavreni, minim. apod

Pavel Franc pfranc na PDNS.retia.cz
Středa Červenec 8 11:59:49 CEST 1998

> Mate pravdu. Stale jsem premyslel cim to je, ale tato moznost me vubec
> nenapadla? :)

Dobry den,

doufam, ze se prilis neodchylim od puvodniho tematu, ale diskuse mi
pripomnela moji cerstvou zkusenost se Slackwarem. Kdyz jsem v X spustil
pod xtermem Midnight Commander, nefungovala mys; hrozne me to zralo a
az po dobrem pul roce jsem nahodou zjistil, ze to je prepinacem
NumLock. Jakmile je aktivni, mys nejde, coz je mi dost lito, protoze
NumLock hojne pouzivam. Podotykam, ze ostatni programy funguji dobre.

Souvisi to nejak s vasim problemem? Je to chyba (nebo snad vlastnost?)
Slackwaru, xtermu nebo aplikace?

                                          Dekuji
                                          Pavel Franc

Pavel Franc                        Retia, a.s.
Rokycanova 2583                     Semtin P-8
530 02 Pardubice              533 54 Pardubice
                               pfranc na retia.cz