X nefunkcni tlacitka na zavreni, minim. apod

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Červenec 8 14:33:21 CEST 1998

Pavel Franc wrote:

> Dobry den,
>
> doufam, ze se prilis neodchylim od puvodniho tematu, ale diskuse mi
> pripomnela moji cerstvou zkusenost se Slackwarem. Kdyz jsem v X spustil
> pod xtermem Midnight Commander, nefungovala mys; hrozne me to zralo a
> az po dobrem pul roce jsem nahodou zjistil, ze to je prepinacem
> NumLock. Jakmile je aktivni, mys nejde, coz je mi dost lito, protoze
> NumLock hojne pouzivam. Podotykam, ze ostatni programy funguji dobre.
>
> Souvisi to nejak s vasim problemem? Je to chyba (nebo snad vlastnost?)
> Slackwaru, xtermu nebo aplikace?

Primo v aplikace Xtermu je zapsano pri nastaveni modifikatoru 2 nepouzivat
mys a musim se priznat ze mi to celkem vyhovuje,
jelikoz casteji potrebuje Cut&Paste nez pohyb po adresarich mysi.

Pokud chcete jine chovani, tak vyzkousejte treba rxvt - tam
toto chovani chybi.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk