Nastaveni hot klaves ve fvwm2

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 8 16:55:45 CEST 1998

> : Muj puvodni plan byl, mit neco jako je ve Win alt-tab (aby to aktivni okno
> : vzdy vyskocilo nahoru), ale to je asi neproveditelne pokud mam upravenou
> : knihovu v X a nastavenou ceskou klavesnici, ze, nebo se mylim?
>
> 	Myslite CirculateUp, resp. CirculateDown?
Ano presne tak, ale s tim, ze mi pri aktivaci vyskoci nahoru, ale pri
posunovani mysi zustane na sve urovni. Jde to nejak?

Mate take takovou zkusenost, ze pri aktivaci cestiny v mnoha programech
prestanou fungovat hot klavesy, hlavne ty v kombinaci s Alt, neslo by to
nejak resit? Aplikace v Tcl/Tk jsou asi nejnachylnejsi, ty ovsem nejcasteji
rovnou spadnou pokud je nastaveno ceske locales? Skoda, jinak jsou moc dobre.
(Napr. TkDesk, TkMan, Tkrat, ...)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe