pppd a gw

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červenec 8 17:44:00 CEST 1998

nesuuhlasim s naazorom dotycneho ktory bez akehokolvek vysvetlenia
zaveli vymazte z /etc/sysconfig/network riadky atd....
pokial newiem co on na tej sieti naozaj ma tak nic take tvrde neradiim..
ak vsak dotycnyy suuhlasi s tyym co som poradil ja
(poradil som to iste len obsiirnejsie aby som zistil o co sa
presne jedna)
tak jeho list povazujem za presnyy priiklad toho co ma spravit AK
ten gateway je NEFUKCNY.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/
     University of Agriculture       Voice: (0042) 087/601 kl. 864
       Nitra, Slovakia                             087/412616

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/